Treceți la conținutul principal

Citate Impresionante despre viata

În viață lucurile se fac ușor, doar ideea greșită ca ar fi greu ne oprește să fim extraordinari. – Marian Rujoiu

Viata e ansamblul fortelor care rezista vietii. – Marie Francois Xavier Bichat

Cu mine se petrece ceva. O viata de om. – Marin Sorescu

Ce este viata? Un vis scurt si frumos care dureaza o clipa. – Marquis d Argenson

Pentru orice persoana care vrea sa fie cinstita si placuta, viata este un studiu continuu. – Marquis d Argenson

Fiecare crede ca traieste pentru sine, da cand colo, omul traieste pe pamant ca sa faca viata indeobste mai buna! Iar pentru binele omenirii face sa traiesti o suta de ani, ba si mai mult. – Maxim Gorky

Daca viata e vis, de ce sa ne incapatanam tagaduind ca visele sunt viata? Si tot ce e viata e adevar. Ceea ce numim realitate e oare mai mult decat o nalucire care ne indeamna sa savarsim fapte, fiind astfel izvor de infaptuiri si lucruri de seama? – Miguel de Unamuno

Viata e scurta, de aceea este si scumpa. Pretul vietii a aparut de la putinatatea ei. – Nezami Ganjavi

Cand ne intrebam ce rost are viata, ne asemanam poate cu magarul orb ce invarte roata morii si care e foarte nedumerit la ce serveste necontenita si dureroasa lui invartire. – Nicolae Iorga

Cei mai multi traiesc zile, putini traiesc viata. – Nicolae Iorga

Nu mi-am sarbatorit niciodata ziua de nastere. Ce pot sa spun la 80 de ani? Iubesc inca viata. Singura mea satisfactie reala sunt dezamagirile mele, asta inseamna ca am avut iluzii foarte mari. – Octavian Paler

Poate ca viata a avut un sens cata vreme n-am tinut sa-i dau unul. – Octavian Paler

Sa nu uiti ca orice asteptare e provizorie chiar daca dureaza toata viata. – Octavian Paler

Fiecare trebuie sa-si traiasca propria viata si sa plateasca propriul pret. – Oscar Wilde

Poate ca n-am trait in propriul meu corp ; poate ca am trait viata altora… Viata mea este o viata facuta din toate vietile: vietile poetului. – Pablo Neruda

Viata este un singur drum in spatele nostru, dar o multime inaintea noastra. – Paul Carvel

Fii realist, dorește-ți mereu imposibilul. – Paulo Coelho

Există totdeauna o întâmplare în viaţa noastră care este responsabilă de faptul că am încetat să mai progresăm. – Paulo Coelho

Dacă vorba e să înaintăm în viaţă, trebuie să înţelegem faptul că ceea ce e “bunicel” e foarte diferit de ceea ce este “cel mai bun”. – Paulo Coelho

Viata este o instructie perpetua in cauza si efect – Ralph Waldo Emerson

Niciodata nu stii ce inseamna viata, pana cand nu mori. – Robert Browning

Ironia suprema a vietii este ca nimeni nu iese din ea in viata. – Robert Heinlein

Cel ce nu indrageste nici o fiinta nu cunoaste bucuria de a trai. – Saadi

Viata este munca si numai munca ii da omului dreptul la viata. – Sfantul Ioan Gura de Aur

Viata este un lac intins in care lumea se reflecta in pure imagini incremenite. – Simone de Beauvoir

Fara viata nu am sti ce este moartea, precum fara moarte nu am sti ce este viata. Una nu face altceva decat sa o determine pe cealalta. – Sorin Cerin

Viata le ia prea mult timp oamenilor. – Stanislaw Jerzy Lec

Viata este energie, efort interior, nazuinta si implinire. Viata este, intr-un cuvant, activitate. – Theodor Lipps

Orice interes aratat fata de o boala si moarte nu este decat alta expresie a interesului pentru viata. – Thomas Mann

Trebuie sa ne ducem fiecare propria noastra viata, fara egoism si fara sa-i socotim pe ceilalti numai ca niste mijloace, dar totodata fara sa ne tagaduim cu totul pe noi insine, sa ducem o viata de sine statatoare si potrivita firii noastre, cu un echilibru rational intre indatoririle fata de altii si indatoririle fata de noi. – Thomas Mann

In oceanul vietii, oamenii sunt ca niste luntre – si atatea fara carmaci. Adevaratele personalitati sunt insa, nu barci, ci insule, pe care valurile marii le bat, dar nu le ineaca. – Vasile Bogrea

Cand iti scrii cea mai frumoasa pagina in cartea vietii tale, soarta cu vesnica ei ironie varsa cerneala peste foile care urmeaza. – Veronica Micle

Ce ar fi viata daca nu am avea curajul sa riscam ceva? – Vincent van Gogh

Ce vreau eu este ca totul sa fie rotund si forma sa nu aiba, ca sa zic asa, nici inceput, nici sfarsit, ci dimpotriva, aceasta sa fie ideea unui ansamblu armonios – cel al vietii. – Vincent van Gogh

A trai inseamna sa simti si sa gandesti, sa suferi si sa te bucuri. Orice altfel de viata inseamna moarte. – Vissarion Grigoryevich Belinski

Viata este o umbra trecatoare, un biet actor care se impauneaza si se agita atat timp cat e pe scena si despre care, apoi, nu se mai aude nimic. – William Shakespeare

Viata este o problema complicata si primii o suta de ani sunt si cei mai grei. – Wilson Mizner

Poti ajunge sa traiesti o suta de ani, daca renunti la toate acele lucruri care te fac sa-ti doresti sa ajungi sa traiesti atat. – Woody Allen

Viata este atat de frumoasa, incat moartea s-a indragostit de ea, o dragoste posesiva care insfaca tot ce poate. – Yann Martel

Nimeni nu traieste cand vrea, ci cand ii vine randul. – Zaharia Stancu

O viata de om e o viata de om, oricat de putin sau oricat de mult ar tine. – Zaharia Stancu

Cea mai inalta masura a valorii o dai de fapt in timpul confruntarilor la care te supune viata. – Anonim

Chiar si omul care nu da nimic vietii pretinde de la viata totul. – Anonim

Comentarii

  1. Bună ziua tuturor, eu sunt Jesus Mckinney din Texas și vreau doar să spun un mulțumesc foarte răsunător serviciilor de împrumut financiar de la Benjamin Lee pentru sinceritatea, deschiderea, transparența, veridicitatea, dragostea și sprijinul lor în timpul și după ce am primit fonduri de împrumut de la ei. Am trecut prin multe și timpul nu-mi permite să spun tot ce am trecut online în invitat sau să primesc fonduri de împrumut pentru a obține o casă aici în SUA, dar Dumnezeu mi-a răspuns rugăciunile prin sprijinul și dragostea lui Benjamin Lee, m-a îmbrățișat și m-a înțeles în ciuda îndoielii și neseriozității mele inițiale și cu inima și dragostea lui bună sunt acum proprietar de locuințe prin fondurile sale de împrumut cu rata dobânzii de 2% și am promis să răspândesc aceste știri și să spun lumii că există încă autentic și puține firme de împrumut online bune care pot ajuta și, de asemenea, să reînvie un os uscat. Nu uitați să ascultați și să citiți această mărturie, deoarece aceasta este o adevărată experiență care schimbă viața și oricine are nevoie de acest tip de schimbare nu ar trebui să ezite sau să se îndoiască asta pentru că am dovedit și jur lui Dumnezeu în Rai că această poveste este reală și, de asemenea, povestea experienței mele cu ei.
    Contactați-le astăzi. Text WhatsApp: (+1 989-394-3740) E-mail: 247officedept@gmail.com

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Citate despre comunicare

10. “Scrie pentru a fi inteles, vorbeste pentru a fi ascultat, citeste pentru a creste.” – Lawrence Clark Powel 9. “Imi aduc aminte asta in fiecare dimineata: nimic din ce spun astazi nu ma va invata ceva. Deci, daca am de gand sa invat, trebuie sa o fac prin ascultare.” – Larry King 8. “Cuvintele dragute pot fi scurte si usor de spus, dar ecourile lor sunt cu adevarat nelimitate.” – Maica Tereza 7. “Nu spune putin in vorbe multe, ci mult in vorbe putine.”- Pitagora 6. “Oamenii se urasc pentru ca se tem, se tem pentru ca nu se cunosc si nu se cunosc pentru ca nu comunica.”- Martin Luther King 5. “Eu vorbesc cu toata lumea in acelasi fel, indiferent daca este omul care strange gunoiul sau directorul universitatii.” – Albert Einstein 4. “O comunicare buna e un stimulator la fel de bun ca o cafea tare, si la fel de greu sa adormi dupa.” – Anne Morrow Lindbergh 3. “Arta comunicarii este limba pe care o vorbesc liderii.” – James Humes 2. “Cei mai de succes oamei pe care i-am cunoscut, sunt

Citate despre Inteligenta Emotionala care-ti vor da de gandit

„Indiferent cat am fi de destepti, daca ii indepartam pe ceilalti printr-un comportament agresiv, daca suntem neatenti la felul in care ne prezentam si nu avem suficienta rezistenta la stres, nimeni nu va sta in preajma noastra pentru a vedea ce IQ ridicat avem.” Steven J. Stein si Howard E. Book „In mod traditional, puterea creierului este data de IQ, insa cu cat lumea devine mai complexa, inteligenta emotionala trece pe primul plan.” Daniel Goleman „Cei care sunt sclavii impulsurilor – asadar, cei lipsiti de autocontrol au mult de suferit din punct de vedere moral. Capacitatea de a controla impulsurile sta la baza vointei si caracterului. In mod similar, radacina altruismului se gaseste in empatie, in capacitatea de a citi emotiile celorlalti. Si daca exista doua atitudini morale de care timpurile noastre ar avea nevoie, ele sunt cu siguranta autoinfranarea si compasiunea.” Daniel Goleman „A sti o gramada de lucruri nu este acelasi lucru cu a fi inteligent; inteligenta nu este doar i

Citate Despre Incredere in Sine

“Inactiunea hraneste indoiala si frica. Actiunea hraneste increderea in sine si curajul. Daca vrei sa cuceresti frica, nu sta acasa gandindu-te la asta. Iesi afara si treci la treaba.” – Dale Carnegie “Increderea in sine este un obicei ce poate fi dezvoltat actionand ca si cum ai avea deja increderea in sine pe care doresti sa o ai.” – Brian Tracy “Viata nu este usoara pentru niciunul dintre noi. Si ce-i cu asta? Trebuie sa avem perseverenta si mai presus de toate, incredere in noi insine. Trebuie sa credem ca suntem talentati pentru a face ceva si acel lucru trebuie obtinut.” – Marie Curie “Daca nu ai deloc incredere in tine, esti de doua ori invins in cursa vietii. Avand incredere in sine, ai castigat chiar inainte de a incepe.” – Cicero “Pentru a avea succes in viata, ai nevoie de doua lucruri: ignoranta si incredere in sine” – Mark Twain “Intotdeauna am avut incredere in mine. A venit natural pentru ca aveam multa initiativa. Voiam sa fac ceva cu mine insumi.” – Eddie Murhpy